|   
				Titulinis 
				Biografija 
				Nuotraukose 
				Filmuota medžiaga 
				Veikla 
				Prisiminimai apie A. Jucį 				Laiškai 				Žalias teorijos medis 				Atminimas 
				Šaltiniai Apie parodą     | Pedagoginė veiklaPaskaitų metu A.Jucys atidžiai sekdavo auditorijos reakciją į 
		dėstomą medžiagą. Pajutęs, jog auditorija pavargo, jis rasdavo būdų ją 
		suaktyvinti: papasakodavo įdomių atsitikimų iš savo ar kolegų 
		gyvenimo. <...> Stengdavosi įsitikinti, ar studentai iš tikrųjų supranta 
		dėstomą dalyką: prašydavo pratęsti jo mintį ar paklausdavo esminių 
		praeito kurso dalykų. Tokios paskaitos neleido mums būti pasyviems, 
		reikalavo nuolatinio ruošimosi. A.Jucys gerbė studentus, jų iniciatyvą 
		ir net į elementariausius studentų klausimus atsakydavo visapusiškai, 
		pabrėždamas klausimų svarbą. Prof. A. Bolotinas. AAJ, p. 169.
 Būtent per A.Jucio paskaitas aš supratau, kas yra tikroji nemokyklinė 
		tikslioji fizika ir kokia ji graži. Akad. J. Požela. AAJ, p. 175.
 
 Nors publikuotų metodinių darbų ir nepaliko, bet jo pedagoginiai 
		nuopelnai dideli. Jo, kaip pedagogo, veiklai būdingas nepaprastas 
		darbštumas ir kruopštumas... Jis pirmasis parengė ir pateikė studentams 
		visų teorinės fizikos kursų konspektus. Nereikia net sakyti, jog 
		parengti paskaitos konspektą sau yra vienas dalykas, o visai kitas – 
		parengti jį kitiems. Tam reikia įdėti nepaprastai daug darbo, reikia 
		daug žinių. Tie konspektai buvo labai populiarūs. Jais gana ilgai 
		naudojosi visų specialybių studentai... Profesorius A. Jucys savo 
		skaitomus kursus nuolat keisdavo, tobulindavo, pildydavo vis naujais 
		pavyzdžiais. Profesorius A. Jucys buvo specialiųjų seminarų pradininkas. 
		Doc. V. Kybartas. AAJ, p. 170-171.
 Savo mokinius A. Jucys mokė ne tik paties dalyko, bet ir dėstymo 
		meno. Kiekvienas aspirantas būtinai turėjo perskaityti paskaitų ciklą. 
		Tos paskaitos būdavo detaliai aptariamos. Kalbėti reikalaudavo taip, kad 
		ir nežiūrint į lentą – iš klausos, būtų galima viską tiksliai 
		užsirašyti. Doc. J. Martišius. AAJ, p. 173. 
			
				| 
				
				 | Mokyt. A. Jucys su M. Pečkauskaitės gimnazijos moksleivėmis (apie 1934 m.). |  
				| 
				
				 | Doc. A. Jucys su VVU studentais fizikais (1950 m.). Iš kairės 
				stovi: V. Šugurovas, V. Tolutis, V. Trumpauskas, M. Mikalkevičius, 
				J. Viščakas, sėdi: B. Perkalskis ir K. Ušpalis.
 |  
				| 
				
				 | Grupė VVU Fizikos ir matematikos fakulteto dėstytojų ir 
				diplomantų (apie 1951 m.). Iš kairės: I. Levitas, doc. A. Jucys, A. Širvaitis, doc. H. Horodničius, J. Zarinskaitė, N. Šiktorovas.
 |  
				| 
				
				 | Dėstytojai su VVU FMF 1952 m. laidos absolventais. Sėdi iš 
				kairės: docentai A. Jucys, A. Bolotinas, H. Horodničius, 
				V. Paulauskas. |  
				| 
				
				 | VVU Fizikos fakulteto Teorinės fizikos katedros posėdis 
				(1967 m.). Iš kairės: J. Kaladė, V. Šugurovas, V. Kybartas, A. Bolotinas, N. Pošiūnaitė, A. Bandzaitis ir katedros vedėjas 
				A. Jucys. |  
			
				| 
				
				 | A. Jucys skaito paskaitą 
                aspirantams (1969 m.). |  
			
				| 
				
				 | A. Jucys su Salantų vidurinės mokyklos moksleiviais (1973 m.) (A. Ališausko nuotrauka).
 |  Rugsėjo mėnesį Jucys vėl tęsė atostogas Žemaitijoje, per penkias 
		dienas aplankė penkiolika mokyklų, jose skaitė paskaitą „Mikalojaus 
		Koperniko gyvenimas ir veikla“. Ilgiausiai profesorius užtruko 
		Salantuose. Čia jis susitiko su jaunaisiais matematikais, 
		pasižymėjusiais respublikinėje matematikų olimpiadoje. Jiems Jucys 
		pasakojo apie matematiką moksle ir gyvenime. ŽTM, p. 159.
 A.Jucys kasmet skaitydavo paskaitas Kretingos ir Plungės vidurinėse 
		mokyklose, ragindamas vienuoliktų klasių mokinius stoti, studijuoti 
		tiksliuosius mokslus, tapti fizikais. Buvo blaivybės puoselėtojas. 
		Skaitydamas paskaitas mokyklose, jis visuomet pabrėždavo degtinės ir 
		tabako kenksmingumą.
		
		Samogitija, 2009, Nr. 10, p. 14
 Važinėju po užkampių mokyklas ne inspektavimo tikslais, nors, 
		tiesą sakant, Švietimo ministerijoje tokio žmogaus, besirūpinančio 
		fizika, mokytojai neturi. Matote, visi nori turėti gerų aspirantų. Geri 
		aspirantai išauga iš gerų studentų. O kad būtų geri studentai, reikia 
		pagerinti mokymą vidurinėse mokyklose. AAJ, p. 254. |